Albin Gromer //Hur länge tänkte du stanna här? Du har ingen plats,ändå låste du in dig här.

Jag som inte trodde att jag skulle överleva den här helgen.
Men så sitter jag här på söndagsmorgonen och mår bra. Bra som fan.



Helgen har spenderats med en brunstig älgkalv
och en trasdocka. (Lille Knooel och Steffe)

Sammanfattning av helg:
A6 två ggr. Ikea-mat-date. Träningspass. Julkulor.
Glöggmys. Politikbabbel kl. 3 på natten. Hefner-tofflor. Kärleksfilmer.
Cafémys och långpromenad i stan. Regn. Dåliga..väldigt dåliga skämt.

Nu ska vi på lägenhetsvisning, och senare ikväll ska jag
på Julkonsert i en kyrka.. som ligger någonstans i Jönköping..
intressant om jag hittar den ................

CIAO.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: