Dunkande hjärtan klockan kvart över fem. Ingen vet om det verkligen hänt.

Där har ni meningarna som egentligen speglat hela långa 2011.

I ett djupt flummigt telefonsamtal inatt kom vi fram till:
I år har det antingen varit skitbra, eller åt helvete. haha, Älskar den balansen.
Men iaf. Nu har jag sammanfattat månaderna i bild och text (läskigt) . Enjoy.

 
 

jan - maj.
Den här perioden så tinade vi upp med hjälp av skratt, tåg, mysiga kvällar och livet som rann vidare.
I januari blev jag märkt för livet med den finaste meningen. <3 I februari firade jag Alla-Hjärtans-dag tre gånger, umgicks med fina vänner långt in på nätterna och blev knäpp på högskolevalet. Mars var en paus-månad. Medan allt var som vanligt så kom ett hemskt dygn, som bara minns i ångest-känsla. Det var lite hjärtslag och många andetag. Från April så började allt bli lite varmare. Håkan Hellström på scenen, brasa i skogen och avslutat UF-företag. Maj innebar massa firande, hela månaden var en fest!

 
 
Juni.
Den månaden alltså... Det var höjda pulser och högljudda skratt mest hela tiden.
Student-firande och Rhodos. Sen han jag inte med så mycket mer, men ojojojojoj vad bra det var.

 
       
Juli - Aug.
Sommaren
. Den fina fina sommaren där allt och inget hände. Spenderade mest tid med mina fina töser i margretelund. Dvs när jag inte pratade om jordgubbar med gamla tanter på torget, eller var i en annan stad och slängde bort kärlek. Det var en bra sommar och efter den förändrades ungefär allt. Men jag kan säga att, jag kunde inte spenderat den bättre. Kvällarna i stadsparken på en filt, eller på piren med engångsgrill, eller på stadth på måndagar. FINT!

Aja.

Resten av året och mina äventyr kan ni läsa här på bloggen.
Jag ångrar inte någonting med 2011 och det tror jag är det viktigaste. Ett bra år.
Aja. Jag kan inte vara mer taggad på ett nytt år, än vad jag är nu. 
Även om det egentligen inte betyder något, bara en ny siffra i kalendern,
så gillar jag hur man föreställer sig att allt blir så nytt och fräsht.

2012, here i come. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: