Jag fryyyyser.

Nu är jag tillbaka i Jönköping (Huskvarna)!
Har jue haft livet lite på paus i två veckor nu.. känns konstigt.
Känns förvirrande och konstigt. Antar det blir så när man är
lever som i ett hamsterhjul. Allt blir helt kaos när man stannar upp.

Men har fyllt kylskåpet nu. Och börjat arbeta med skolarbete. (:
Idag var jag också med Emma och Martin och julshoppade.
Kom hem med ett pepparkakshus och 12 julgranskulor, bra mjukstart!

För tillfället är hela jävla lägenheten kall som en igloo.
Värmen är avstängd i en vecka... ALL värme. I bara våran lägenhet.
Vi går och huttrar och rysningar börjar bli vana....
Ska nog börja göra någon värmedans eller något. KVÄLLSGYMPA (Y)

När klockan tio ska jag inte göra mer läxor... för idag...
BRING IT OOOOOON.

CIAO.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: