"Det låter som att den har mer livserfarenhet."

Igår var en ultimat dag. Jag dygnade omedvetet.. gick upp klockan sex för
att hinna med tåget till Göteborg, och la mig 24 timmar senare efter ett
"Oj vad länge vi pratat, är klockan så mycket?!" genom telefonen.

Igår var jag konstant omringad av massa kärlek på ett eller annat sätt. Massa mysiga kramar,
skratt och prat/skrivande med finafinafinafina pesoner. Ultimat bra-dag. Galet hur mycket jag
uppskattar allt det här
, försöker verkligen inte ta det för givet en enda jävla sekund.

Snart är det Valborg och Maj.

OCH JUSTE.
Min Jönis-Mamma fyller 20!! Världens bästa Emma blir stor idag, Whohoo!

(haha, hade ingen annan bild på datan)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: