Wounded Rhymes.

Inom en timma kommer jag antingen le av lycka eller gråta av ren och skär ångest.
Inom en timma vet jag om mina närmaste fyra veckor kommer att bestå av "fokus, ångest, tidsbrist och inga känslor" eller "fokus, koncentration, planering och lycka".
Inom en timma kommer jag med anda ord att få reda på om jag klarade senaste tentan eller ej.

Denna veckan börjar vi en kurs som kommer va i resten av min 3åriga utbildning. Men mest av allt de närmaste tio veckorna. Ska skriva en B-uppsats om forskning. Parallellt ska jag börja en fristående kurs nästa vecka, plus köra igång andra grejer.

Så.. närmaste tio veckorna kommer jag knappt existera utanför skolarbetet.. eller iaf inte mitt huvud. I och med det så har jag satt upp riktlinjer för mig själv hur jag i princip ska leva dom 10 veckorna för att jag ska kunna komma ut ur dethär helskinnad.



I ett försök att motivera mig själv köpte jag idag en vit ros.Tror godis skulle motivera mig mer just nu..eller att ha mat i kylskåpet kanske? Allt jag har är... skinka, ost och fil.

Men... en sak som är säker.. Det är att om jag inte får godkänt på tentan jag väntar på..
då tänker jag gå till Akademin ikväll och dansa dansa dansa.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: