Tycker du om att ligga på mage och titta på saker under isen?

Det är kallt nu, höst-kallt. Bli rosig om kinderna, klä sig i stora stickade tröjor, mörka kvällar, tända ljus, kalla fingrar och läppar, kramar som värmer, jackor och mössa att gömma sig i. Jag älskar höst. Höst och vår är mina favorit-årstider. Förra hösten var mysig på sitt sätt men samtidigt pissig. Så denna hösten ska jag kompensera förra, genom att göra den här extra bra. Så jag kramar folk, köper höstiga kläder och en väska för nya skolprojekt. Jag köper träningskort och planerar att ha en höstmiddag i mitt lilla kryp-in, med långbord och hela grejen! (Så långt bord jag nu kan ha på mina kvadrat).
 
Jaja.. jag tänkte lägga ut en kontaktannons i j-nytt i veckan och fråga om någon vill gå på bio med mig. Jag har nämligen 5 biobiljetter nu som jag fått.. Undrar vilka som skulle skriva? Kanske ska göra det bara för att se??
Ne........ jag tänkte kanske mer vara en hyvens kompis och bah "TJA, vill du titta på Batman med mig?" till någon vänlig själ jag träffar någon dag. Eller så går jag på bio själv. Det är också kul har jag hört. I vilket fall är det moget och modigt. Men..... ja.........det behöver jag ju inte bestämma nu klockan halv tolv en måndag kväll.
 
Nu ska jag lägga mig på det kalla trägolvet för att stretcha, äta keso, och lyssna på Ane Brun, och Kent såklart.
 
Ciao.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: