Det va så roligt jag måste skratta. Det kom en trekantig gubbe in.

Jag tänkte att ni ville veta vad som pågår i mitt liv. (eller mer... jag tänkte fördriva tid och undvika att göra allt jag borde)

Jag har haft sånt grymt sötsug idag att jag på sex timmar har ätit fyra knäckebröd, gröt, fyra nektariner, en kesoburk och en halv honungsflaska (på riktigt)... Druckit två liter blåbärssaft och kaffe i mängder!
Nu försöker jag en gång för alla mätta min mage till monster med hemmagjord chilli, kåldolmar och glutenfritt fröbröd.

Detta är anledningen till varför man inte ska plugga hemma... det enda man gör är att äta..............
Nu ska jag byta hårfärg, ta på overallen för att sen gå på slutsittning på Akademien.

Adjö.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: