"Försvinn aldrig."... "Vad menar du?"

Klockans sekundvisare är som en gongong i mina öron. Varje sekund som går känns som en hel vecka som flyger förbi.. men ibland funkar det när jag tvingar och skriker på mig själv "CHILLA".

Nu är jag iaf tillbaka i Jönköping och det har varit full rulle från i Lördags. Nu när insparken är igång på skolan jobbar jag många pass i baren= 18.00-04.00. Har varit på akademien varje natt sen lördags.. och har två pass och ett alkoholprov kvar, sen är det Insparkfester och skola som gäller!! Även om det låter som att jag klagar så älskar jag det, så jäääävla kul! I LOVE IT, som Icona Pop sjunger.

Aja.. Med halloumiomelett i magen ska jag nu fräsha till mig för att sen cykla i spöregn till Haralds cykelaffär och hämta min älskade cykel. (Sprängde mitt bakdäck i förrgår). Sen är det jobb för att ungefär direkt efter det gå till skolan för föreläsningar imorgonbitti och sen direkt till baren igen för sista jobbkvällen (:

Adios!

Ps.. saknar min Sak.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: