Can't you see the lights they're shining to lead you back again? My heartbeats can be a silver lining just listen well to them.

2010 och 2011 var sånnadär år där allt hände. Det var kaos på bra eller dåligt sätt, men alltid ständigt kaos. 2012 har varit ett år som inte hade någon kaos... mer balans och vila. Det har vart ett lugnt år, ett väldigt bra år.

Det som varit det bästa det här året är mina guldkorn: Vännerna och familjen. Den bästa känslan som finns är när man blir glad så fort man ser eller hör personen. Eller när det räcker att man spenderar en liten stund med den, och sen är man glad resten av dagen.

Och nu är det dags för 2013.

Det blir ett bra år. Jag ska göra det till det. Ska bli ett år där jag verkligen känner efter vad Jag vill och vad Jag har för mål. Vad sägs om det? Ganska bra tycker jag!
Jag tänker inte lägga något nyårslöfte, sånt funkar inte för mig. Istället lägger jag mål som jag ska sträva efter. Ett av målen är att jag ska försöka vara den bästa möjliga versionen av mig själv under året. Och att jag ska uppskatta alla som jag älskar, och visa det tydligt och klart. Det är två ganska stora och bra mål.
 
Nu ska jag till Göttlaborg för att mysa runt och fira in året.
Hoppas ni får en bra nyår, Taco Hej!
 
Sommar. Kvällen med guldkorn. Vin. Fin kväll. Galen fest. Leenden och skratt.
En bild som är från en av dom bästa kvällarna detta året.
Det är så mycket kärlek med hela jävla bilden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: