You are my sister - Anthony & the Johnsons.

Hela helgen har varit fylld av kärlek. Kylan försöker tränga in genom ull, syntet, manchester och jeans men jag blir för varm bland snö för att jag ska känna mig berörd. Kyla och mörker är fint men dom personerna som är nära är väldigt behövda speciellt när man är liten i en stor värld och när man är full i det tomma. Jag vill kasta mig i vita högar och snubbla på osynliga fläckar (behålla tänderna dock). Och åka pulka + snökrig.
 
 
Jag har varit i Lidköping i två dygn. Kramats på torget. Ätit finmiddag med familj. Pratat om hjärteont, hjärtegott och personer som saknar sinne. Skumma tomtar. Myst under filten med Saken och Kraken. Pratat massor. Skrattat mycket. Myst extremt. Bakat en hel del. Allt slutade utanför Resecentrum i en gruppkram som var svår att slita sig loss från. Men det är femton dagar kvar. FeMtOn DaGaR. Blev mottagen i Jönis av Storebrodern jag önskar jag hade. Prat och glögg i tre timmar. Och en bra helg kunde inte avslutats på ett bättre sätt. Tack.
 
Imorgon firas Enis + träff med min Nässjö-mamma. På onsdag åker jag med de nya tänder + packet till Storstaden på S.
 
 
 Ha en bra vecka. Taco Hej.
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: