.Istället för ett långt inlägg om gråtande tjejer på gymmet, könsdiskriminering och att hellre bli jagad av vargar.

How are you feeling RIGHT now?
Trött. Hungrig. Sugen på choklad.
 
What would you do if you opened your door and saw a dead body?
Antagligen göra ett avgrundsljud som jag ibland kan utge.. och sen börja grina.
 
Tell me about the last dream you remember having?
Jag drömmer varje natt extremt mycket. Svårt att hålla koll på allt. Men återkommande ämnen är: utestängd (från människor och bostäder), spindlar, jagande och skogar.
 
What are you craving right now? 
hehehe... choooooklaaaaaaaaaaaaaaaaaad. Och kött.
 
When was the last time you cried? Why?
Inatt, drömde att jag blev jagad av en gammal gubbe. 
 
If you could be a superhero, who would you want to be?
En superhjälte som kan stanna tiden och befinna sig på olika platser, SAMTIDIGT.
 
Would you go out to eat with George W. Bush?
Skulle kunna bli riktigt intressant. Vi kunde ha pratat om varför det inte finns mjölkfri choklad och pepparkakssmakande laktosfri yogurt.
 
Is there anything you want to say to someone? 
Ja, Mamma... min orkidé har dött. (Såg det nu)
  
If you could live forever, would you want to?
ÅHNEJ! Själva tjusningen med livet är att man vet att det inte är för evigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: