Linneas glamourösa liv.

Idag har jag fått nya tänder, tappat andan på bussen, skrivit nyårstal och försovit mig.

Imorgon åker jag till Lidköping för julledigheten och då måste ju allt vara borta från golv och tvättkorg. Därför hänger det nu kläder i i hela lägenheten på tork. Strumpor på adventsljusstaken, linnen i lampor och byxor på elementen. Jag äter omelett med svamp och leverpastejknäckebröd, för att jag inte kan lämna kylen med dom grejerna. Och när jag ätit upp denna trerätters middag så ska jag rensa avloppen. BLÖ! Och.... jag har fyra kassar med pant och skräp som jag måste till tippen med.

Inget Hollywood-liv men va fan.. jag har en piggelin kvar i frysen, och det är fan värt allt det.

TACOHEJ.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: