Oh Heliga Jul, semestrar och solskenspurre med fiskpinnar.

Medan jag ändå har liten stund att slå ihjäl..närmare 18 minuter av absolut ingenting att göra..Så kan jag ju säga hej här.

Kan också berätta att lill-semstern till Stockholm var fin som snus. Satt som handen i handsken. Och jag trivdes som fisken i vattnet osv osv osv. Men som bollen som måste rulla vidare var jag tvungen att lämna fin-staden. Men vi hann med en himla mycket.. Jensens, slottet, spelning med Alina Deverchishki, pubar, öl, kortspel, fotografiska museet, gamla stan, chips och tunnelbana. ungefär så var det + massa skratt, dåliga skämt och låg humor.

Och nu är det bara en vecka kvar i Jönis tills jag startar ännu en minisemester i liiiiiiidköping och gööööööötet. Längtar till mina havregryn som kommer befinna sig i den lilla chokladbollen lidköping. Det är bra med jul, för då samlas alla på samma ställe.. dom man saknar här liksom.. åh. jag ska krama er så ni knappt får luft till att sjunga Oh Heliga jul.
 
Det är konstigt det där med att inte gilla något man inte vet något om. JAg liksom har små-hatat Stockholm för egentligen ingen anledning alls. Jag har sagt prompt att Göteborg är så mycket bättre... och ja... det håller jag fortfarande kvar vid. men åh.. Stockholm. Den staden alltså... jag behöver ett år till att upptäcka alla små skrymslen och uttryck och intryck i den. Så jag tänker att jag kommer placera mig där i framtiden.. ett år.. för att upptäcka allt det där... JAg kommer antagligen bli pank då, eftersom mitt hjärta skriker när jag ser alla i gatuhörnen med pappersmuggar så jag vill ge dom iaf en krona minst. Och tänk då om jag går förbi tjugo stycken varje dag. Det blir ungefär 8000 på ett år. Hmmm.. inte så farligt ändå.
 
Aja. Nu ska jag gå och träna. TACOHEJ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: