Sing Haleluja!!

Det var menat att jag skulle ha praktik på Husqvarna i vår. Och jag var jättepepp på det, fick julmail från chefen och allt det där. Längtade till rutiner, busspendlande och bra tid till fokus på träningen.
 
MEN SEN...
 
I onsdags fick jag ett samtal, torsdags gick jag på intervju. Ett Kommunikations-bolag som jobbar med skönhet och hälsa, Good PR heter det. Och den vikariatplatsen var allt jag kunde drömma om, jag vågade inte ens tänka att jag hade någon chans att få den.
 
MEN SEN...
 
Så fick jag ett samtal idag, och JAG FICK PLATSEN!! När jag fick reda på det började jag glädje-grina och fira med att äta kallrökt lax rakt ur paketet. Fan vad glad jag är, och stolt över mig själv! Och så jäääääävla förväntansfull! Det kommer bli grymt, och så sjukt utveckande.
 
såhär glad är jag just nu:
 
Nu har jag så många bra och roliga saker framför mig, med start ikväll, att jag knappt kan fokusera på en sak i taget. Åh, såhär ska det va. Jag ska fan ta tag i den här chansen och dom här månaderna framför mig och verkligen se till att utvecklas så mycket som möjligt i allt vad det innebär!
 
Ha en riktigt bra helg, TACO HEJ.
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: