Arg, glad, redig och pank.

Det kom någon slags känslovåg förut. Jag blev så arg. Allt va fel och obekvämt.
Men försöker peppa upp mig och få ut det till när jag ska sova.

Så jag har skrivit en positiv och en negativ lista.
*ut med neg. energi och in med pos. energi.*

Negativt:
* Tåget jag åkte ikväll stannade på okänt ställe i en timma. tekniskt fel<3
* Killen på busshållsplatsen var arg på förseningen, så han frustade åt mig!
* Ångest över framtid. Studieval. Bostad. Pengar. Jobb. Relation. Föreningar.
* Det är för många personer jag saknar för mycket. KOM HIT.
* Jag behöver dom där fina personerna. Men dom är för långt bort.

Positivt:
* Helgen vart väldigt bra. Fredagsvin. Spel-flumm-helg med dom gamla goda.<3
* Det snöar. DET FINNS SNÖ I JÖNKÖPING! UNDERAAAAAAART?
* Det är en ny vecka imorn. Kan ta tag i det som måste tas tag i.
* Ny kurs börjar imorn, Visuell kommunikation... dvs det jag Älskar.
* Pratade nyss i telefon med Saken som alltid får mig att le. SAKNAR DIG.
* Jag har hittat ett vin som faktiskt smakar gott. Åkesson (Y)

Imorn vaknar vi med ett leende?
SOV GOTT (:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: