Once you go android, kan du aldrig ha en iphone brevid.

Haha jag tycker det är så väldans mysigt och ironiskt med tragik.
När jag menar tragik så menar jag den sorten med sånt som är lite patetisk
och inte riktigt passar in. Lite som en myra i ett stort mjölkpaket.

Lite också som att jag sitter och lyssnar på afrikansk musik
just nu när jag pluggar
. Får för mig att jag blir lugn av det.
Anledningen är egentligen att när jag lyssnar på den musiken så kan
 jag inte börja sjunga med eller tänka på vad låttexten säger,
för jag förstår jue inte? :D Perfekt.

så ja.. jag pluggar. Och timmarna på dygnet jag inte pluggar
tillbringar jag antingen i sovande tillstånd, eller leendes med dom
finaste personerna + nyupptäckta underbara personer.

Det är vell det som händer. CIAO.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: