Somebody have mixed my medicin, i don´t know what i´m on.

Jag är så djävulskt trött. För lite sömn på nätterna pga
tidiga föreläsningar och sena träningspass. Är också i väldigt
behov av choklad. socker. glass.... nee... pannkakor <3
Tur är vell det att jag ska åka och laga pannkakor nudå,
för att sen gå vidare för att kolla på en fotbolls-match i Elmia.
Ojojoj, vilket hejarklack i sporter jag har blivit på sistone.
På tal om sport har jag skapat en egen träningsblogg. Trevligt.
Egentligen bara för att jag ska hålla koll på mig själv och
så jag klarar mina mål i hälsa och fysisk/mental styrka. Har också
skapat ett beroende av högtempo-musik och sånt med Jävlar anamma.
Tex Rebecca & Fiona och The Pretty Reckless.

Min tröja luktar dill.
Och mitt hår luktar stekta köttbullar.
Men jag har inte ätit något i närheten av det idag.

aja. Jag längtar till imorn.
Då ska jag (förhoppningsvis) klara en riktig jävla utmaning!

CIAO.


Postat av: Amanda

Jönköping, på SVF, en folkhögskola :)

2012-01-26 @ 15:18:26
URL: http://missmandie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: