Tillbaka till 1997.

Jag är fem år igen.

Gick ut på en promenad. Upptäckte att det SNÖADE!?
(Det var soligt och varmt när jag gick in i huset!) Så blev lite sur...
men jag gick en runda ändå...för jag hade jue bestämt det, och va fullt munderad!
 
efter ett tag upp i backen i huskvarna började jag tycka det var mysigt och fint..
Och sen hittade jag en trappa till ett ännu högre berg, så jag tänkte.. varför inte?
Så då gjorde jag massa "step-övningar" i trappan, tittade på utsikten över jkpg ett tag..
och sen började jag gå tillbaka och gjorde massa hopp-övningar på vägen.

Sen genade jag över parken brevid lägenheten... men.. jag stannade...
började kassta snöbollar på lampor, gå tomtesteg och göra mönster i snön.
Sen skrev jag stort "VISST ÄR DET FINT?" på gångvägen, för att liva upp lite liksom.

ÅH vilket lyckorus!

Jag gick in och frågade Stefan om han ville leka i snön med mig.
Han sa att han avstod. HUR KAN MAN DET?! (han är åttiotalist.)

aja. Det var dagens äventyr. Hoppas ni har det bra!

CIAO.


Postat av: Frida

Ja, nu sitter den äntligen där efter lite pina och blod och en massa "aaaaaaj!"

Haha, ja, jag hoppas att jag kommer att smälta in bra i storstaden. Ska bara hänga där i två dagar nu innan jag flyttar om två veckor :)

Bor du där?

Men tack detsamma!

2012-01-10 @ 11:26:29
URL: http://thefworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: