You vs Me.

Provsmakar vin i en säng i en källare en 101buss från Huskvarna. Skrattar åt ingenting alls, och skrattar åt ironin i det. Ger falukorv och en blomma i inflyttningspresent. Sätter en clementinklyfta i halsen när jag väntar i kylan på busstationen i stan en mörk kväll. Trasslar till det där lockiga håret och ger ret-knuffar medan jag fortfarande får chansen. Försöker skapa balans i att tvinga mig själv att övervinna en rädsla. Tränar och stampar med fötterna i takt med den nya musiken på gymmet. Planerar picnickar, att hoppa hage och tema-filmkvällar. Äter mintchoklad.

Fint fint fint.

Vi låtsas inget om trötta huvuden? Unviker det till Söndag?

Ikväll är det jag och "Jesus-vattnet" som är bästa vänner.
Det låter bra.

Ha en bra helg. CIAO.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: