Jag kan visa en värld. Vacker, bländande, häärlig. Säg om du ska va ärlig, har du drömt om den någon gång? En helt ny värld. En plats jag inte visste fanns.

 
Hej.. Jag lever, så ni vet liksom.
Veckorna rullar förbi och nu är det snart augusti känns det som?! Men jag tar vara på varenda lilla solstråle och jobbtimme och regndroppe och mystid och äventyr. I veckan har jag bland annat jobbat många timmar och spenderat tid med dom där fina sakerna. Blotta den vita huden såfort Dvitaminen finns i luften är en syssla jag har nu för tiden! Och att äta laktosfritt är också något jag gör.  
 
I helgen vankas sommarens storsemester: Göttlaborg! Och senare i veckan är det ULLARED som gäller! (Ja, jag har kvalité på det hela och jag gör det med stiiiiil)
 
Annars då..................... Jag har fräknar på näsan och ett väldigt stökigt rum.
Som en gubbe på mitt jobb säger: Har man gett fan i båten så får man fan se till så att den kommer till land!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: