Vi slutade skratta för stunden. Jag tog in världen i mig, organiserade om den, och sände ut den igen som en fråga: "Tycker du om mig?"

+ Läser en väldigt bra bok just nu: Extremt högt och otroligt nära. Anteckningarna i min telefon är fylld av fina citat och stycken från boken. Älskar den. 
 
 
++ Det är Ullared och tjejmiddag och utflykt till Läckö och promenader och träningscykel och annat somrigt just nu. Jobbet tar mycket energi och tid.. men det är mysigt. Och jag har bestämt att jag inte ska bli en bitter dam när jag blir gammal.
 
 
+++ Ikväll är det precis mitten av skolans sommarledighet. Så för en månad sedan hamnade jag i Lidköping, och om en månad hamnar jag i Jönköping igen. Och på den månaden ska det hinnas med massa roliga äventyr, trevligt!
 
Hoppas ni har en bra sommar, och njuter för fulla muggar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: