Så modigt..får gratulera. I dina skor skulle jag lätt kapitulera.

Livet kommer imellan och jag har inga som helst problem med det. Jag är i Lidköping över sommarn, men har inte riktigt varit hemma på riktigt eftersom jag för det mesta är ute på äventyr. Sedan jag kom hit har jag hunnit med grillkvällar, vandrat till Råda, varit på 4 studentmottagningar, fotograferat 2 baler, en mysig utehelg i Götet, shoppat, slurpat på drinkar, lyssnat på Linnea Henriksson ( <3 ), kollat fotboll, jobbat, lunchat på caféer, tränat osv osv osv osv.

Och jag klagar inte det minsta, jag får ju vara med dom finaste personerna!

Förresten... den 6e december är det jag som står i Globen och gapar och ler med mina mungipor vid ögonen... för jag har en biljett till MUSE! Så jävla bra det kommer bli! Men det är 6 månader kvar.. och innan det ska jag minsann på massor av äventyr!

Här kommer lite bilder från student/bal.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: