" Sagan existerar nödvändigtsvis inte för de här kvinnorna. De behöver den inte."

I behov av ändring så har jag raderat låtar på min mp3 som förknippas med fel tankar eller känslor. Det var ungefär hälften av mina låtar... Så jag tolkade det som ett SOS och satte mig framför Spotify och bara klickade och klickade och klickade tills jag hittade mängder med nytt och fräsht och motivations-givande musik!

Så nu är min mp3 full med massa nytt. Och jag längtar till morgonpromenaden imorrn när jag får lyssna och njuuuuuta. Om jag nu kommer upp ur sängen dvs....... gått lite sådär spontant på spinningpass idag, och nu är mina ben döda....MEN MEN... här kommer en blanding av nytt som är awesome:

Gossip – Perfect World Wise Blood – Loud Mouths Tingsek – World Of Its Own Lo-Fi-Fnk – Want U Beat!Beat!Beat! – Fireworks Korn – Narcissistic Cannibal - feat. Skrillex & Kill The Noise Chiddy Bang – Opposite of Adults 

Dagens hiss: Spinningpass. The Gossips nya album!! Fyra dagar.
Dagens diss: Ingen mat i kylskåpet. Nerver. Fyra dagar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: