Flugskit.

I fyra dagar har jag kämpat. Det gav mig blåmärken, köldskador och en förkyldning.
I fyra dagar har jag suttit och gett all min kraft till det. Ibland tog jag modet till mig och frågade
folket omkring mig, men de fnyste och ryckte på axlarna. Men jag stod stark.
Gav inte upp hoppet. Hoppet är allt. Och idag.. äntligen.. fick jag bevis för mitt kämpande.
MINA FRÄKNAR SYNS!

OJOJOJ vad jag ska gå runt idag och skryta om det.
Jag ska visa alla som sa att det inte syntes några fräknar.
Alla timmar på bryggan har gett resultat..

FRÄÄÄKNAAAR <3

~~~~~~~~~

Ha en bra dag hörrni!
Unna er med något extra, krama någon extra hårt!

Och det viktigaste.... Sprid budskapet om att mina fräknar syns!!

Ciao



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: