Om att vara nöjd.

Jag har fått en fin benhinneinflammation i båda benen. Passar
bra (ironi) nu när löpträningen måste sättas på en högre nivå.
Men men.. istället för att springa blir det långa powerwalks.

Idag var det så jävla fint väder, så jag och tjejerna traskade runt Munksjön,
därefter fortsatte jag själv med bra musik i öronen till att solen gick ner och
det blev mörkt. Blev alltså promenad i tre timmar idag. UNDERBART.

Jag älskar Jönköping och alla små ställen jag inte upptäckt. 
Önskar jag kunde ta hit alla jag tycker om och visa alla ställen
som jag älskar här borta. Jag har så många ställen!!

Jaja.. Nu sitter jag och dricker den godaste smoothie jag någonsin gjort.
Allt som allt, har kommit fram till att om jag skulle dö nu, av nån jävla anledning..
Då skulle jag dö nöjd. Och mer än så kan man inte begära?

Adios!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: