True colors shining through.



Min födelsedag i lördags var en av de bästa dagar någonsin. Hela dagen rakt igenom fick jag massa mängders kärlek och jag va omgiven av så bra personer. Dom är så bra att jag nästan spricker. Och nu är jag tjugo, vilket är helt okej egentligen. Trots dyrare bussresor och åldersångest så säger ju folk att tjugo är då man mår som bäst.

Så... Välkommen guldålder!

När ångest över B-uppsatsskrivande gör mig galen så pausar jag en sekund och skriver istället på min lista av saker jag kan göra i sommar. Jag satsar på en budgett-nyttig-simpel-uppleva-måbra-trygghet-sommar! Jag ska göra det som faller mig in just då och inte det jag borde. Ska göra det jag vill, och inte det som passar in bäst. Grymt taggad. 

Kommer bli en härlig sommar, och ett härligt år.
Men först: 12 dagar kvar av B-kursen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: