Hej. Måndag. (Sista dagen vecka 19)

Idag är en kass dag. Den började med mögel i hallonsylten och har fortsatt med
halsont, blåst, magont, besvikelse och för många ändrade planer osv osv osv.

Idag är jag ganska mycket besviken på mig själv.. eller jag snarare låter mig själv att vara det. Jag tror på att
man kan välja känslor (till en viss del)...
Men sålänge jag ändrar mig från det och tänker bättre tankar mestadels av
alla andra dagar så får man ha sånnahär dagar ibland. Acceptera-->Hämta kraft/motivation-->Fortsätta.



En av sakerna jag är gryyyyyyyymmt besviken på, är att jag inte kan springa Vårruset ikväll. Haft
väldigt ont idag... så jag vilar upp mig och skippar det ikväll. För att förhoppningsvis kunna springa
resterande dagarna denna veckan. Hade taggat i veckor, så det är som en mini-käftsmäll.


(Väldigt väldigt väldigt fint hår+smink)

Aja.... dom där fina personerna jag omges av gör mig glad på en sekund. Det kom till och med fram förslag
på att göra ett eget Vårrus om några dagar! Så även om det vart pissdag har dagen haft sina solstunder. Men
jag startar om denna veckan imorn.. Och då tar vi nya tag med massa motivation! (JAJEMEEN)

Ha en bra kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: