Vissa kallar det galenskap och idioti. Jag kallar det frihet och lycka.

En vanlig promenad förvandlades till en hajk idag. Jag kom till en åker, en skog, ett ridhus, småstigar, backar, tunnlar och jag fortsatte gå och springa och klättra, för det var så jävla fint överallt och jag va nyfiken på vad som fanns längre bort! Men sen..efter två timmar i ödemarken kom jag på att jag inte visste var jag var... Men en timmas springande på småstigar och ett "Om-jag-inte-hör-av-mig-om-tre-timmar-borde-du-gå-ut-och-leta-samtal till Ena, så hittade jag tillbaka till en väg jag kände igen.

Det enda jag kände under dom fyra timmarna var sån jävla lycka och frihet.
Jag älskar det här, var jag hamnat i mitt liv och det enda jag kan göra är att njuta.


Och här är bilder från platser jag hittade idag gömda i skogen.
Något av det finaste jag sett på länge. Den miljön.. åh.. älskar den.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: