.Jag ska måla hela världen lilla mamma.

HejHejHejheJ. Jag väntar på att jag ska åka och jobba lite inatt. Yeah, i´m gonna talk some english with the exchangestudents and i´m gonna give them some vodka so they get really really drunk. And then i´m gonna say to them that they can´t buy anymore because they are TOOOOOO DRUUUUUNK.
 
Ne men.. hej. Jag väntar på att jag ska åka snart. Vill ju inte komma dit för tidigt. Görtöntigt ju. *Töntvarning* Så... såhär ser jag ut, en vanlig fin min. För jag kan inte göra fula miner.
 
Taco Hej.
.
 
HAHA skoja bara, här är mitt riktiga jag
 
 
Jag hör mammas mening ekande långt inne i huvudet:
"Varför måste du ALLTID göra fula grimascher på bilder? Jag förstår inte det".
 
Svar till mamma: Jag ser ut såhär när jag slappnar av.

Postat av: Anonym

Du är heeeeeeeeeet kvinna! Pengar rullar in som det ska från skaragatan lr?

Svar: Hahaha ne det är så jävla sant! Och mer kommer jag få reda på ikväll!!
handgranaten.blogg.se

2012-11-27 @ 22:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: