Maybe if i fall asleep i won´t breath right.

hejhejehjehjehej hemskt mycket hej.

Kom hem för en uppäten blåbärspannkaka sedan. Har tentapluggat i tio häääääärliga timmar. Jag gillar tentaplugg. Skämten blir så dåliga, dagarna går fort och man känner sig stolt när man kommer hem.

Meeeen... sen är det dendär fritiden. Det blir inte så mycket av det när tentaplugget gäller. Så träning, sömn och andra saker bortprioriteras. Menmenmen det finns värre problem, såsom att jag inte har någon lyssningstid kvar på spotify. Och jag har snart inga blåbärspannkakor kvar. Och jag har fortfarande inte mina egna tänder.. *lånetänder*.

Igår fick jag abstinens av något smaskigt.. och det närmaste jag hade var bananerna i min fruktmusli. Så nu finns det inga kvar..dvs ingen glädje alls till att äta musli som frukost. Länsade hela pösen.


Taco Hej.
 

Postat av: duvetjaaaagamandaaaagumpenmagnus

har du inga kakor hemma:3

Svar: ne :( bara knäckebröd med leverpastej på.....
handgranaten.blogg.se

2012-11-15 @ 16:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: