RoLlErCoStEr-life.

En äckelmorgon startade med en äckelförsening till äckeltentan som gick äckeldåligt. (två fel från godkänt, 25 frågor) För att försöka kväva omtenta-ångesten gick vi till studentfiket. Jag la då mina sista slantar från kontot på ett lussefika. Och då blev plötsligt allt lite bättre. Det fortsatte bra när vi gick till stadsbiblioteket, hittade bra böcker och två fatboys. Där placerade vi oss i tre timmar. Skönt.

Ett försök till att känna att dagen är någorlunda givande så lagar jag nu mat. Och senare ikväll ska jag ner till stan och ta ut aggressioner och energi på löpbandet och redskapen.

Dagens sov-stunder:
* Somnade på tentan.
* Somnade nästan under lussefikat.
* Somnade i biblioteket (kan inte undvikas)
* Somnar förhoppningsvis ikväll.

Taco Hej.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: