Det är jobbigt nog att vara människa.

Hej. Jag heter Linnea och jag är en podcast-och-dokumentär-hora.

Jag har börjat lyssna på podcast, i alla sorters former! När jag sitter på kvällarna och äter eller lagar mat, och på hela mornarna så lyssnar jag via datorn på "samtals-podcast". Varje kväll innan jag ska sova tittar jag på minst en dokumentär. (igårkväll kollade jag på 4 stycken). När jag försöker somna lyssnar jag på P3-dokumentär-podcast.

Inatt hade jag jättesvårt att sova. En äcklig energi kom bara och överröste mig. Så jag fann en podcast-app. Jag lyssnade på 3 dokumentärer innan jag somnade till den 3dje.

Inte för att det påverkar mitt liv eller sådär. Som sagt är det världens bästa sällskap i tråkgöror, som att diska. Men det är allmänt jobbigt att hela tiden vara så aktiv i lyssnandet och hela tiden få nya ämnen att diskutera i tanken med sig själv. Utmattande är vad det är.
 
Aja.. större problem kan man ha
 
Idag= podcast-morgon, skola, fika, bodycombat och yoga, dokumentärnatt.

Taco Hej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: