I wanna love you but i´m growing old. Ten little soldiers screaming in my soul.

Jag har nu på morgonen gjort den klassiska Linnea-ritualen. Den där som jag inbillar mig ger en omstart. Det funkar oftast och det håller iaf ett tag. Men det är tanken som räknas!

Har iaf nu gått morgonpromenad och färgat håret och smörjat in och allt det där. Nu smaskar jag gulaschsoppa och torrt bröd. Snart är det avgång mot skolan, tenta imorgon.....................

Såg Paranormal Activity 4 på bio i fredags!! Jag dog lite smått. Men den va sjukt bra, för att vara en B-skräckis. Jag säger inte att vi inte blev skraja.... Ett bevis på det är vell att ingen av oss vågade varken gå hem eller sova själva, så det blev till att blåsa upp maddrassen brevid sängen och plötsligt blev man med nattgäst! Mysigt!

Ja juste! Jag har blivit med dator! Eivor heter den, och den är viiiiiiiiit och den har webbcaaaaaaaaam!

Taco Hej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: