Set fire to the brasa and cry me a niagarafall.

I fredags var det Farfar, och det va grymt bra (som alltid)! Dansande och headbanging på dansgolvet, djupt samtal med korvgubben på Juneporten, två timmar vandring hem som avslutades på ett kallt elskåp mitt i backen. Äventyret avslutades dagen efter med en bussresa till Max på andra sidan stan.
Lördagens kost:
Frukost = gulashsoppa och chips
Lunch = Maxmeny och glass
KvällsmatChoklad, vindruvor och risgrynsgröt.

För övrigt...
Jag har spillt foundation på min nya vita badrumsmatta. Köpte den för att det skulle bli fint och fräsht. Men nu ser det ut som att någon bajsat på den.

+ Jag har fått eksem på hela mitt dekollage (uringning). Plus så har jag tre stora rivsår mitt i skiten, ser ut som att jag varit i slagsmål med någon som har väldigt långa naglar..... Det kliar kliar kliaaaaaar!! Och allt det har jag fått av mina skrubbhandskar... vet inte hur.. Men jag kommer inte på någon annan anledning. Så det är kul.

Taco Hej.

Postat av: Slampa.

Erkänn bara att du bajsade på mattan.

2012-10-12 @ 18:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: