The life of Linnea.

Bra saker:
*Har vart på infomöte om utomlandsstudier. SÅ SPÄNNANDE. Ser verkligen fram
till att ansöka och förhoppningsvis komma in på mitt första val!
* Hemköp hade rabatt på piggelin-låda, Gissa vad jag äter?!
* Jag har hela tiden underbart bra personer runtomkring mig.
* Jag ska powernapa snart.
* Det är Farfar på fredag!! Ooooohyeaaah!
* Jag åt marängsvisch i helgen.
 
Mindre bra saker:
* Jag har fem stycken brännsår för tillfället,  vilka jag döljer med bamseplåster.
* Eftersom min cykel tydligen är en dödsmaskin för tillfället, så måste jag GÅ hem
efter jobbet inatt. Det är för sent för nattbussen och för tidigt för morgonbussen <3
* Jag behöver ett par svarta jeans.
* Mina kläder jag ska ha på jobbet inatt är blöta (tvättdag idag). Så för tillfället googlar jag om
man kan micra kläder. Ser inte ljust ut. Får göra som jag alltid gör: Föna dom tills dom blir torra.
 
Det är lite av mitt liv just nu.
 
Taco Hej!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: