För Oprahs skull.

Jag sitter här med min nyköpta varma vetekudde på magen och äter plättar med sylt och creme freigh. Jag lyxar till det nu dagen innan D-dagen! *Damdamdaaaaaam* ...........   Ne.. överdriver lite men dock bara med en tesked överdrift. Jag ska nämligen till doktorn (Äntligen) och undersöka vad det är som gör att jag ligger i fosterställning nästintill vareviga dag eftersom att min mage leker *Misshandla-Linnea*. Så det blir trevligt. Och intressant.

Så ja.......... Ikväll ska jag skaka rumpa med Enis på zumba. Och senare ska jag samla mod och aggressioner så att lill-rösten håller imornbitti när jag ska försöka stå på mig i det tomma och vita rummet på vårdcentralen. (hatar dom rummen)

Ha en bra vecka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: