I do it backwards but i don´t wake up. I try to reverse but i don´t wake up. I took a painkill to feel what she felt. You make me like charity.

Jajajaja jag blablalblaar om träning och plugga. Men det är så mitt liv är nu. Dock klagar jag inte, för jag har grymma partners in crime här borta, och dom göra allt och alla dagar väldigt bra. Den enda mat jag konsumerar just nu är ägg, bröd, blåbärskräm, banan och matlådor. (Godis, sötsaker och fett är ren självklarhet, så jag skriver inte ut det). Exklusivitet.

En sak jag jublar över är att jag fått träningskompanjoner, YEAH. Enis och jag var på BodyCombat ikväll, ÅH JAVLAR I LÅDAN vad det var roligt!! Det är kampsport inriktad på kondition. Svetten rann som Niagarafallen och benen skakade som en cementborr, men åh vilket adrenalin man hade efter. Helt klart nya favoriten.

Nu återgår jag till pluggandet, cuz tat wat i do.
CIAO AMIGAS.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: