Frustrationen är ett faktum.

Jag är inte satt på denna gjord för att bli nästa Bill Gates. Det är en sak som är säker.

Teknik och jag går inte ihop. Eller snarare.. jag och teknik är som två motpoler på en magnet. Vi kan inte existera tillsammans och samtidigt fungera.

Jag har haft en iphone i två dygn. Och från start var halva skärmen trasig, dvs den reagerade inte. Men jag såg förbi det. Men idag. Idag. Denna djävulska dag. Idag valde min kära mobil att inte fungera längre. Den zoomar in och låser skärmen så att jag inte kan få upp den. Och efter två timmar med kundtjänst fungerar den. I fem minuter. Då den väljer att inte reagera överhuvudtaget när jag trycker på skärmen. Roligt.

Pga det har jag i ren och skär panik ätit upp allt mitt mandelsmör (två påsar mandlar och 1dl olivolja). Jag har inte hunnit handla, så mitt kylskåp är väldigt otroligt tomt. Och jag har inte städat... vilket behövs.

Trevlig dag med andra ord.

Behövde bara få ur mig allt.. Och säga: Om jag inte är kontaktbar när ni försöker nå mig, då är det för att jag inte har någon mobil.

Postat av: Lennie

mooohahhahaha.... hoppas den funkar nu!

2013-04-09 @ 10:40:33
URL: http://edgardthegreat.blogg.se
Postat av: Slampan

Du har ett fint telefonsvar på din mobil som du kan se fram emot.. Pratade in det nyss innan jag läste detta, om du ville veta det osv!

2013-04-10 @ 18:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: