Grattis på mig!

 
Det är exakt en månad kvar nu. Till att jag blir gammal och grå. Gräver ner mig i ett hål fullt med ålderskris. Ser min första rynka. (redan sett den) Tvingas lära mig laga normal mat. Slutar vara rolig.
 
Ja.. ni läste rätt... när man är 21 har man inte längre humor.
 
Jag har någon skräckblandad känsla av att inse att jag inte längre räknas i de unga åren där jag kan skylla på någon annan när jag slår någon, där jag kan äta sand, där jag kan välja mellan att ha blöja eller inte. Men nu är det färdigt på det. Nu får jag stå för mina handlingar, äta sandfri kost och lära mig gå på toaletten när det trycker. Fan.
 
Trots allt. Det enda jag begär av min första dag som 21åring är.... tårtan på bild ovan.
 
Ha en riktigt bra fredag imorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: