Jag ska måla hela kroppen lilla maammaaaa. Jag ska måla halva armen fiiiiiiiiiin.


På ett diskret och lite hemlighetsfullt sätt försöker jag visa min nya bebis. För tillfället blödande, ömmande och inplastade bebis. Tillverkad  idag eftermiddag. Fyra timmar fulla med blod, svett och inga tårar alls faktiskt. Bättre bild kommer när det läkt och dom riktiga färgerna kommer fram. Tills dess ska jag smörja, tvätta och klappa den med massa kärlek.


Postat av: Amanda da Panda

OMG ASSÅ så snyyygg! Jag blev helt till mig när jag såg dig (och den) så då ringde jag! Men då kom en inspelad tjej och sa att jag skulle prata med ett pip så då gjorde jag det!
Call me maybe!

Svar: DU ÄR UNDERBAR! <3
handgranaten.blogg.se

2013-04-24 @ 15:55:23
URL: http://mandahallgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: