The daydreams stole my time.

Idag är en bra dag bestämmer jag. Gick morgonpromenad när solen gick upp över Huskvarnaberget (finaste utsikten). Sen har jag gjort en marknadsföringslök hela dagen, alltså en konkurrensanalys formad som en lök. I eftermiddag ska jag hämta böcker på bibblan, hämta ut min mobil och ha kultur-dejt med Camilla! Vi ska kolla på en fotoutställning och höra på en föreläsning av Sveriges kändaste konsert-fotograf, och sen avsluta det med fika såklart.

Imorgon kommer Marie, och på söndag är det fika på bryggan. Och sen är nog helgen slut! *redan söndagsångest*

Dagens ilandsproblem:
* Orkar inte måla om mina naglar. Dom är fula, men långa.
* Har ingen matlåda.
*Åt upp mandelsmöret imorse.
 
Ha en fin helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: