They take pictures of mountain climbers at the top of a mountain. They´re smiling, estatic, triumphant. They don´t take pictures along the way, ´cause who wants to remember the rest of it? We push ourselves because we have to, not because we like it.

Vinröda shiffongklänningen på, tulpanerna i kassen och nerverna i ett järngrepp. 90 minuter av ihopplock, tacka-av-Linnea-lunch vid stranden. God mat och skratt. Fick hejdåpresent. Snälla och fina hejdå-ord. Det avslutades på ett bra sätt.
 
Tolv veckor plötsligt över. En minut efter hejdå blir jag plötsligt bara tom. Som att göra slut med någon efter ett långt och intensivt förhållande. Blir helomvändning på måndag. Så helgen spenderas som en enda stor utpustning. Lugnt och fint.
 
grejerna jag fick:
 

Postat av: Charlotte

Najs godiebag! Den blå saltsprejen använder jag varje dag, bäst!
Nagellack, nja inte riktigt din grej va? ;)

Svar: Hahah ne men eller hur! Absolut INTE min grej ;)
handgranaten.blogg.se

2013-04-13 @ 12:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: