Teorier och Metoder.

Just nu så tycker jag synd om mig själv.

Jag sitter och snorar och harklar mig som aldrig förr. Min vattenkokare kortslöt ett kontaktuttag så nu är internet, vattenkokaren och belysningen sönder. Jag har legat hela natten i feberfrossa. Och jag har för ont för att gå ut och köpa halstabletter och näsdukar. Min säng verkar ha krympt. Eller så är det bara att jag vant mig vid stor säng.. men liten är den nu iaf. Och jag har massa läxor. Och jag vill ut och dansa ikväll.

Så, jag tycker synd om mig själv just nu.

Behövde bara få ur mig det. Och eftersom det inte är så hiskeligt många som läser det här ändå, så är ju det här en yppperlig plats att få slänga ur sig lite på.

Nu ska jag duscha.

Adios!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: