Drop the game - Flume & Chet Faker

Har kommit i ett lunka-på-tempo. Allt är i sin takt och inte gör så mycket problem av sig. C-uppsatsen är i sluttampen just nu, men det är roligt för man märker vad man åstadkommit under tre månader. Träningen går svinbra, eller jag gör det regelbundet iaf och jag älskar det och längtar till det varje dag. Dock finns det bättre och sämre träningsdagar. Ibland säger kroppen stopp, då gör jag inte så många knop. Och sen har jag fina människor i mitt liv som jag får lite kärlek av då och då. Och jag har en bra tid framför mig. OCH JULAFTON ÄR SNART!

Så det är bra!

Haha men ironiskt nog så svor jag en ramsa för tio minuter sedan. Jag tänkte att nu när jag har en ledig kväll första gången på länge, så ska jag lyxa till det med film och ostchips..................så jag stoppar in osten i ugnen. MEN när jag kommer ut är det kolklumpar på plåten. Och när jag tar ut dom ur ugnen så börjar brandlarmet i korridoren - så att mina kära grannar kommer ut ur sina små vrår och ser förfärade ut. Haha... och där stog jag och hoppade under brandlarmet med en grytvante för att få bort röken.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: