If i stumble, i won´t crumble.

Sena nätter. Mycket kaffe och te. Kalla händer som snirklar ihop. Vin och dans. Kurslitteratur. Skivstänger och fria vikter. Leenden och kramar. Snö och oväder. Ikea. Massa kärlek. Fingrar på telefonen. Keso och ett tomt kylskåp. Musik i öronen konstant. Två veckor kvar i staden. Sova för länge. Fina personer med varma famnar.

Det är så mitt liv ser ut just nu. Jag pluggar mestadels, och när jag inte pluggar så tränar jag, och när jag inte tränar så är jag fina personer, och när jag inte är med fina personer så lyssnar jag på lite för bra musik. Och i allt detta så blandas sms med apelsinklyftor och framtidsdrömmande.

Inte så himla speciellt med andra ord. Men jag gillar det.

And Out.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: