No, he´s a pirate.

ÅH VAD ROMANTISKT. Sitter och tittar på sista scenen i pirates of the carribbbbbeanea. Dom pussar och håller på. Blä och ush. Vem håller på med sånt äckligt? Inte jag iaf. För jag sitter och våndas med en cuppsats-opponering som kommer få mig att krackelera om jag sitter med den en minut till. Men jag antar att det blir en krackelerande version av mig som kommer att sitta i det rummet i sex timmar då. SEX TIMMAR.

Aja.

För övrigt sitter jag och har så himla ont i magen av den brieosten jag tryckt i mig under en timma. Skulle ha den till imorgon.... men den råkade hamna i min mun. Sen trycker jag på min underbara bula och blåtira också. Blev krigsskadad i fredags när jag på dansgolvet, till tonerna av melodyclub som spelade live, fick en armbåge i ansiktet. Det kanske inte syns så mycket (mest ett blått streck) men det är svullet och gör ont när jag skrattar. Men fått för mig att smärtan och färgen försvinner om jag sitter och vänjer av mig av smärtan, därav tryckandet. Ack ack.

Jag längtar till..... imorgon kväll klockan halv sex. När denna opponering är slut. Blö.

Ha en bra tisdag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: