Bordsvatten, muskelmän och nervsammanbrott.

Gud i himmel! Jag har smakat det godaste denna jord någonsin har producerat. Vet ni vad det sjuka är? Det innehåller BARA väldigt nyttiga saker, och tillsammans blir det himlamat.

Jag hann inte ta kort, för jag åt upp det innan det hamnade på tallriken! Jag gjorde alltså chokladprotein-bananpannkaka. MUMS. Det enda det innehåller är två ägg, en banan och en skopa choklad-proteinsojapulver.
MOSA OCH BLANDA. STEK. ÄT!

Det och två liter vatten senare sitter jag här nu och är så jävla proppmätt. Åt det för fort... och nu säger min mage ifrån genom att krampa, kvida och mullra. Haha, nytto-chock!

För övrigt har jag jobbat på "valfri plats" i två dagar. Men imorgon är det till kontoret igen som gäller. Stressfaktor 100. Har varit skönt att få möjlighet till morgonträning istället...Dock försvann sovmornarna genom det..har gått upp halv sju varje morgon trots jag vart "ledig". Smart.
 


TacoHEJ.

Postat av: Frida

Åh, och jag är så glad att ha dig med varje Alla hjärtans dag!! :) Jag flyttar in i min lägenhet i morgon (!) så min adress hädan efter är:

Frida Söderlund
Götaforsvägen 18 4tr
122 66 Enskede

Kram!

2013-02-10 @ 21:23:36
URL: http://TheFworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: