Glad alla dagar i veckan-dag!

Det kanske är löjligt. Kanske oförståeligt. Kanske mesigt. Men jag älskar alla hjärtans dag otroligt mycket. Inte för att jag har en partner och vi är så kära. Inte för alla godishjärtan och choklad och blommor. Inte för all stress att man måste ha någon att älska. Utan jag älskar alla hjärtans dag, för att jag gillar kärlek.

Jag gillar kärlek 365 dagar om året. Men just idag så verkar alla rå om varandra lite mer. Tänka lite extra på vad dom man älskar gillar. Tänka på att visa alla kärlek. Det gillar jag.

Jag är stolt över mig själv just idag också. För att.. för två år sedan på dagen (nästan på timmen tom) så var jag någon som jag är så långt ifran nu. Då, just då, började den där resan från botten av det bottenlösa hålet till den jag är idag. Och det är fan på toppen av Kebnekaise, om man jämför mig med den för två år sen.

Så idag är jag lite stolt. Idag är jag extra fint klädd. Idag har jag lett hela dagen. Idag försöker jag älska så mycket som möjligt. Hur mesigt eller överreklamerad dagen än må vara.

Idag är en bra dag.


Ta hand om er, och varandra!
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: