Jag är en stressad människa. Jag gör mig själv stressad, och av det blir jag väldigt stressad.

Jag skulle lagt mig klockan tio ikväll. Och nu är klockan tolv.

Men jag kan inte få ro till att gå och lägga mig. För jag är stressad. Har suttit i två timmar och bara räknat och slitit hår och räknat. Och kommit fram till att jag måste göra trökiga prioriteringar. Och att jag måste flytta. En till sak jag kom fram till är att jag måste tagga ner. Och börja ställa en klocka som ringer när jag ska stänga av allt och gå och lägga mig.

Men sen kommer jag på att jag trivs väldigt bra där jag är just nu.. rent allmänt.. Småskitet som stressar får inte ta all kraft... lätt att man lägger mer energi på det än det positiva.  
 
För övrigt har jag haft en underbar helg. Burlesque-dans-natt, Nässjö och mamma-besök. Väldigt behövligt. Nu kanske jag kan ta tag i veckan med ny energi. Det är nya tag imorgon.

TACOHEJ.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: