Just because it burns doesn´t mean you´re gonna die.

Jaha... Här sitter jag och äter keso, äpple och varma bär.. tillsammans. Jag får egentligen kväljningar av det, eller jag får det. Men det var det enda som fanns, förutom det jag ska äta ikväll efter träning. Så så fick det bli.

Vet ni vad? Om ett år, eller snarare 11 månader tar jag mitt pick och pack och drar till dom rikare trakterna. Det vill säga Österrike. Fick antagningsbeskedet idag. Så där ska jag vara i fem månader och plugga.
 

För till fället är det i mitt huvud ett mindre jordskalv´+ förväntan + ont. SHIT. Det känns så nära men så långt bort!!

Nu har jag massa saker att se fram emot tolv månader framåt.... Mitt huvud hänger inte med i all entusiasm, så det har på något sätt stängt av sig tror jag... well well..... Det enda jag behöver är nog ett boxningspass, så jag drar iväg på det nu.
.
Taco Hej!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: